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Vol. 20 .Num. 2. September 2016

Editorial

Letter from the Editor

Carta del director

C. Flavian
Spanish Journal of Marketing - ESIC 2016;20:71-2

Agenda for Future Research

Eight social media challenges for marketing managers

Ocho retos de los medios sociales para los Directores de Marketing

C.F. Hofacker, D. Belanche
Spanish Journal of Marketing - ESIC 2016;20:73-80

Articles

Social media adoption by exporters: The export-dependence moderating role

Adopción de los medios sociales por parte de los exportadores: papel moderador de la dependencia de la exportación

M.C. Alarcón-del-Amo, A. Rialp, J. Rialp
Spanish Journal of Marketing - ESIC 2016;20:81-92

Evaluation, signalling and willingness to pay for traceability. A cross-national comparison

Evaluación, señalización y disposición a pagar por la trazabilidad. Una comparativa internacional

D. Calvo Dopico, R. Mendes, H.A. Silva, V. Verrez-Bagnis, R. Pérez-Martín, C.G. Sotelo
Spanish Journal of Marketing - ESIC 2016;20:93-103

Effects of Corporate Social Responsibility perception on consumer satisfaction with the brand

Efectos de la responsabilidad social corporativa sobre la satisfacción del consumidor con la marca

J.J. Rivera, E. Bigne, R. Curras-Perez
Spanish Journal of Marketing - ESIC 2016;20:104-14

“Once upon a brand”: Storytelling practices by Spanish brands

“Erase una vez una marca”: el uso de la narrativa por las marcas españolas

E. Delgado-Ballester, E. Fernández-Sabiote
Spanish Journal of Marketing - ESIC 2016;20:115-31