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Vol. 21 .Num. 2. September 2017

Articles

Consumer's perceptions of website's utilitarian and hedonic attributes and online purchase intentions: A cognitive–affective attitude approach

Percepciones de los consumidores sobre los atributos funcionales y hedonistas de las páginas web, e intenciones de compra online: visión de la actitud cognitivo-afectiva

M.A. Moon, M.J. Khalid, H.M. Awan, S. Attiq, H. Rasool, M. Kiran
Spanish Journal of Marketing - ESIC 2017;21:73-88

This anthropomorphised brand is so loveable: The role of self-brand integration

El papel de la integración personal con la marca en el amor hacia marcas antropomorfizadas

E. Delgado-Ballester, M. Palazón, J. Pelaez-Muñoz
Spanish Journal of Marketing - ESIC 2017;21:89-101

Blog influence and political activism: An emerging and integrative model

Influencia blog y activismo político: un modelo emergente e integrador

J. Sánchez-Villar, E. Bigné, J. Aldás-Manzano
Spanish Journal of Marketing - ESIC 2017;21:102-16

Implementation of Web 2.0 in the snow tourism industry: Analysis of the online presence and e-commerce of ski resorts

Implementación de la web 2.0 en el turismo de nieve: análisis de la presencia online y del e-commerce de las estaciones de esquí

E. Cristobal-Fransi, N. Daries-Ramon, E. Mariné-Roig, E. Martin-Fuentes
Spanish Journal of Marketing - ESIC 2017;21:117-30

Determinants of customer retention in virtual environments. The role of perceived risk in a tourism services context

Determinantes de la retención de clientes en los entornos virtuales. El rol del riesgo percibido en el contexto de los servicios turísticos

R. Curras-Perez, C. Ruiz, I. Sanchez-Garcia, S. Sanz
Spanish Journal of Marketing - ESIC 2017;21:131-45

Introducing Personal Social Responsibility as a key element to upgrade CSR

Introducción de la responsabilidad social personal como elemento clave de mejora de la RSC

S. López Davis, L. Marín Rives, S. Ruiz de Maya
Spanish Journal of Marketing - ESIC 2017;21:146-63