Vol. 21 .Num. 2. September 2017
Articles
Consumer's perceptions of website's utilitarian and hedonic attributes and online purchase intentions: A cognitive–affective attitude approach
Percepciones de los consumidores sobre los atributos funcionales y hedonistas de las páginas web, e intenciones de compra online: visión de la actitud cognitivo-afectiva
M.A. Moon, M.J. Khalid, H.M. Awan, S. Attiq, H. Rasool, M. KiranSpanish Journal of Marketing - ESIC 2017;21:73-88
This anthropomorphised brand is so loveable: The role of self-brand integration
El papel de la integración personal con la marca en el amor hacia marcas antropomorfizadas
E. Delgado-Ballester, M. Palazón, J. Pelaez-MuñozSpanish Journal of Marketing - ESIC 2017;21:89-101
Blog influence and political activism: An emerging and integrative model
Influencia blog y activismo político: un modelo emergente e integrador
J. Sánchez-Villar, E. Bigné, J. Aldás-ManzanoSpanish Journal of Marketing - ESIC 2017;21:102-16
Implementation of Web 2.0 in the snow tourism industry: Analysis of the online presence and e-commerce of ski resorts
Implementación de la web 2.0 en el turismo de nieve: análisis de la presencia online y del e-commerce de las estaciones de esquí
E. Cristobal-Fransi, N. Daries-Ramon, E. Mariné-Roig, E. Martin-FuentesSpanish Journal of Marketing - ESIC 2017;21:117-30
Determinants of customer retention in virtual environments. The role of perceived risk in a tourism services context
Determinantes de la retención de clientes en los entornos virtuales. El rol del riesgo percibido en el contexto de los servicios turísticos
R. Curras-Perez, C. Ruiz, I. Sanchez-Garcia, S. SanzSpanish Journal of Marketing - ESIC 2017;21:131-45
Introducing Personal Social Responsibility as a key element to upgrade CSR
Introducción de la responsabilidad social personal como elemento clave de mejora de la RSC
S. López Davis, L. Marín Rives, S. Ruiz de MayaSpanish Journal of Marketing - ESIC 2017;21:146-63
Open Access

Spanish Journal of Marketing - ESIC is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

This journal subscribes to the principles and guidelines of the Committee on Publication Ethics (COPE)www.publicationethics.org