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Vol. 21 .S1. July 2017
Special Issue: Marketing and Corporate Social Responsibility

Guest Editorial

Marketing and corporate social responsibility and agenda for future research

L. Marín, A. Lindgreen
Spanish Journal of Marketing - ESIC 2017;21 Supl 1:1-3

Articles

Marketing and Corporate Social Responsibility (CSR). Moving between broadening the concept of marketing and social factors as a marketing strategy

El marketing y la Responsabilidad Social Empresarial (RSE). Entre la ampliación del concepto de la disciplina y lo social como estrategia de marketing

J.C. Sanclemente-Téllez
Spanish Journal of Marketing - ESIC 2017;21 Supl 1:4-25

The impact of congruence between the CSR activity and the company's core business on consumer response to CSR

Impacto de la congruencia de las acciones de RSC y la actividad principal de la empresa en la respuesta del consumidor

J.V. García-Jiménez, S. Ruiz-de-Maya, I. López-López
Spanish Journal of Marketing - ESIC 2017;21 Supl 1:26-38

Corporate social responsibility, customer satisfaction, corporate reputation, and firms’ market value: Evidence from the automobile industry

Responsabilidad Social Corporativa, Satisfacción del consumidor, Reputación corporativa y Valor de mercado de la empresa: Evidencia en el sector del automóvil

J. García-Madariaga, F. Rodríguez-Rivera
Spanish Journal of Marketing - ESIC 2017;21 Supl 1:39-53

The influence of the types of media on the formation of perceived CSR

Influencia del medio en la formación de la RSC percibida

P. Mercadé-Melé, S. Molinillo, A. Fernández-Morales
Spanish Journal of Marketing - ESIC 2017;21 Supl 1:54-64

Consumer attitudes in the election of functional foods

La actitud del consumidor en la elección de alimentos funcionales

I. Küster-Boluda, I. Vidal-Capilla
Spanish Journal of Marketing - ESIC 2017;21 Supl 1:65-79