metricas
covid
Educación Médica How can a micro-level communication training intervention help medical students ...
Información de la revista

Estadísticas

Siga este enlace para acceder al texto completo del artículo

Original article
How can a micro-level communication training intervention help medical students learn about patient-centered care and empathy? Qualitative results of a design-based research
¿Cómo puede una microintervención en comunicación ayudar a aprender atención centrada en el paciente y empatía a los estudiantes de medicina? Resultados cualitativos de una investigación basada en el diseño.
Carme Noguerasa,b,
Autor para correspondencia
MariaCarmen.Nogueras@uab.cat

Corresponding author at: UD Germans Trias, Faculty of Medicine, Autonomous University of Barcelona, Spain.
, Daniëlle Verstegenc, Cinthya Landaa,b, Yolanda Lópezb, Miriam Morenob, Helena Manjóna,b, Vanesa Oropezab, Ramón Mirallesa,b
a Faculty of Medicine, Autonomous University of Barcelona, Spain
b Geriatric Department, Germans Trias i Pujol University Hospital, Badalona. Spain
c School of Health Professions Education, Department of Educational Research and Development, Faculty of Health, Medicine and Life Sciences, University of Maastricht, Netherlands
Leído
36
Veces
se ha leído el artículo
21
Total PDF
15
Total HTML
Compartir estadísticas
Información del artículo
ISSN: 15751813
Idioma original: Inglés
Datos actualizados diariamente
año/Mes Html Pdf Total
2025 12 15 21 36

Siga este enlace para acceder al texto completo del artículo

Opciones de artículo
Herramientas