metricas
covid
Educación Médica Insights into nurse educators' use of ChatGPT in active teaching methods: A cros...
Información de la revista

Estadísticas

Siga este enlace para acceder al texto completo del artículo

Original article
Insights into nurse educators' use of ChatGPT in active teaching methods: A cross-sectional pilot study
Perspectivas sobre el uso de ChatGPT por parte de educadores de enfermería en métodos de enseñanza activa: Un estudio piloto transversal
Asma Bouriamia,
Autor para correspondencia
asma.bouriami@ced.uca.ma

Corresponding author.
, Kamal Takhdatb, Sana Barkatouc, Hajar Chikib, Samia Boussaad, Ahmed Rhassane El Adiba,e
a Laboratory of Didactics and University Pedagogy, Faculty of Sciences Semlalia, University Cadi Ayyad, Marrakech, Morocco
b Higher Institute of Nursing Professions and Health Techniques-Marrakech (ISPITSM), Marrakech, Morocco
c Microbial Biotechnologies, Agrosciences and Environment Laboratory, Faculty of Sciences Semlalia, University Cadi Ayyad, Marrakech, Morocco
d ISPITS-Higher Institute of Nursing and Health Techniques, Ministry of Health and Social Protection, Rabat, Morocco
e Faculty Mohammed VI of Medicine, Mohammed VI University of Sciences and Health, Casablanca, Morocco
Leído
3530
Veces
se ha leído el artículo
770
Total PDF
2760
Total HTML
Compartir estadísticas
Información del artículo
ISSN: 15751813
Idioma original: Inglés
Datos actualizados diariamente
año/Mes Html Pdf Total
2025 12 95 38 133
2025 11 399 168 567
2025 10 223 95 318
2025 9 207 90 297
2025 8 271 69 340
2025 7 250 44 294
2025 6 243 37 280
2025 5 388 45 433
2025 4 272 46 318
2025 3 196 47 243
2025 2 111 29 140
2025 1 100 53 153
2024 12 5 9 14
Mostrar todo

Siga este enlace para acceder al texto completo del artículo