metricas
covid
Educación Médica Comparison of the effect of team-based learning and seminar-based learning on th...
Información de la revista

Estadísticas

Siga este enlace para acceder al texto completo del artículo

Original
Comparison of the effect of team-based learning and seminar-based learning on the knowledge of caring for patients with chronic obstructive pulmonary disease in nursing students
Comparación del efecto del Aprendizaje Basado en Equipos y del Aprendizaje Basado en Seminarios en el Conocimiento de Cuidado de Pacientes con Enfermedad Pulmonar Obstructiva Crónica en Estudiantes de Enfermería
Mohammad Reza Faramarzia, Parkhideh Hassanib,
Autor para correspondencia
parkhideh.h@gmail.com

Corresponding author.
, Somayeh Soltani Nejadb, Behnam Babamirie, Milad Ahangarzadeha, Loghman Shahidic, Rasoul Golid, Navid Farajid
a Department of Nursing, School of Nursing and Midwifery, Maragheh University of Medical Sciences, Maragheh, Iran
b Department of Nursing and Midwifery, Kerman Branch, Islamic Azad University, Kerman, Iran
c Department of Pediatric Nursing, School of Nursing and Midwifery, Tabriz University of Medical Sciences, Tabriz, Iran
d Department of Medical-Surgical Nursing, School of Nursing and Midwifery, Urmia University of Medical Sciences, Urmia, West Azerbaijan, Iran
e Department of Medical-Surgical Nursing, School of Nursing and Midwifery, Zanjan University of Medical Sciences, Zanjan, Iran
Leído
1403
Veces
se ha leído el artículo
495
Total PDF
908
Total HTML
Compartir estadísticas
Información del artículo
ISSN: 15751813
Idioma original: Inglés
Datos actualizados diariamente
año/Mes Html Pdf Total
2025 12 43 12 55
2025 11 97 71 168
2025 10 83 33 116
2025 9 82 47 129
2025 8 73 55 128
2025 7 63 38 101
2025 6 56 40 96
2025 5 50 18 68
2025 4 56 15 71
2025 3 65 19 84
2025 2 36 14 50
2025 1 39 15 54
2024 12 45 27 72
2024 11 49 67 116
2024 10 71 24 95
Mostrar todo

Siga este enlace para acceder al texto completo del artículo