Indexed in:
Scopus, ISOC, IME, IBECS, Latindex, Psicondoc, EMBASE/Excerpta Medica, PSYCINFO, REDINED
See moreFollow us:
Citescore 2022
1
SJR
SRJ is a prestige metric based on the idea that not all citations are the same. SJR uses a similar algorithm as the Google page rank; it provides a quantitative and qualitative measure of the journal's impact.
See moreSJR 2022
0.168
SNIP
SNIP measures contextual citation impact by wighting citations based on the total number of citations in a subject field.
See moreSNIP 2022
0.382
View more metrics
Hide
Journal Information
Special content about coronavirus SARS-CoV-2 (COVID-19) in Revista de Logopedia, Foniatría y Audiología
Prevalencia de la disfagia orofaríngea en pacientes con COVID-19: Una revisión sistemática
Viridiana Arreola, Weslania Nascimento, Víctor Najas Sales, Flávio Magno Gonçalves, Rayane Délcia da Silva, Ana Clara Gonçalves de Figueiredo, Cristiano Miranda de Araújo, Rosane Sampaio dos Santos
10.1016/j.rlfa.2023.100358
Rev Logop Fon Audiol. 2023;43 Supl 1:
La identificación del riesgo de trastorno del aprendizaje de la lectura (dislexia) en 2.° curso de educación infantil
Gerardo Aguado Alonso, Juan Cruz Ripoll Salceda
10.1016/j.rlfa.2023.100316
Rev Logop Fon Audiol. 2023;43:
Pragmatic abilities in children with ASD, ADHD, Down syndrome and typical development through the Galician version of the CCC-2
Alba de la Torre Carril, Miguel Pérez-Pereira
10.1016/j.rlfa.2019.03.003
Rev Logop Fon Audiol 2019;39:105-14
Deterioro de la memoria visuoespacial en estadios 2 y 3 de la enfermedad de Parkinson
María Soledad Sandoval, Nicole Clause, Magdalena Cancino, Patricia Mora, Pamela Mundaca, Constanza Pantoja, Romina Rojas, Victoria Valdés
10.1016/j.rlfa.2018.09.003
Rev Logop Fon Audiol 2019;39:59-65
Apuntes sobre la adquisición de la morfosintaxis del euskera en niños de 2 y medio a 5 años
Roberto Soto Valle, Gerardo Aguado Alonso
10.1016/j.rlfa.2014.06.002
Rev Logop Fon Audiol 2015;35:30-49
Retrasos lingüísticos y cognitivos en niños prematuros extremos a los 2 años: ¿retrasos generales o específicos?
Alessandra Sansavini, Annalisa Guarini, Silvia Savini
10.1016/S0214-4603(11)70182-6
Rev Logop Fon Audiol 2011;31:133-47
CEG 2-4 (test de comprensión de estructuras gramaticales de 2 a 4 años): estudio piloto
Nuria Calet Ruiz, Elvira Mendoza Lara, Gloria Carballo García, M. Dolores Fresneda López, Juana Muñoz López
10.1016/S0214-4603(10)70118-2
Rev Logop Fon Audiol 2010;30:62-72
LA EVALUACIÓN DEL LENGUAJE EN LA EDAD PREESCOLAR (2)
Carballo García, Mendoza Lara
Rev Logop Fon Audiol 1990;10:92-9
APRENDIENDO A LEER COMPRENSIVAMENTE CON EL ORDENADOR. 2. EL ORDENADOR EN EL TRABAJO POR ÁREAS CURRICULARES: ENSEÑANZA POR DESCUBRIMIENTO*
Carles Monereo, Inma Pericas, Miguel Rodríguez
Rev Logop Fon Audiol 1987;7:178-83
Publish in
Revista de Logopedia, Foniatría y Audiología
Special content about COVID-19
- Prevalencia de la disfagia orofaríngea en pacientes con COVID-19: Una revisión sistemática
- La identificación del riesgo de trastorno del aprendizaje de la lectura (dislexia) en 2.° curso de educación infantil
- Pragmatic abilities in children with ASD, ADHD, Down syndrome and typical development through the Galician version of the CCC-2
- Deterioro de la memoria visuoespacial en estadios 2 y 3 de la enfermedad de Parkinson
Revista de Logopedia, Foniatría y Audiología is a member and subscribes the principles of, the Committee on Publication Ethics (COPE)
www.publicationethics.org.
www.publicationethics.org.
Free access articles
Rev Logop Fon Audiol. 2024;44: