x

¿Aún no está registrado?

Cree su cuenta. Regístrese en Elsevier y obtendrá: información relevante, máxima actualización y promociones exclusivas.

Registrarme ahora
Help - - Sign up - Phone number 902 888 740
Search

Indexed in:

ERIH PLUS, Emerging Sources Citation Index

Vol. 2 .Num. 1. January - April 2017

Educational paper

Who is driving the bus? An analysis of author and institution contributions to entrepreneurship research

¿Quién está manejando el autobús? Un análisis de las contribuciones de autores e instituciones para los estudios de emprendimiento

Erik Markin, R. Gabrielle Swab, David R. Marshall
Journal of Innovation and Knowledge 2 (2017) 1-9

Empirical paper

The impact of experiential learning on managers’ strategic competencies and decision style

El impacto del aprendizaje experiencial en las competencias estratégicas y en el estilo de toma de decisiones de los directivos

Pedro Torres, Mário Augusto
Journal of Innovation and Knowledge 2 (2017) 10-4

Conceptual paper

An overview of qualitative comparative analysis: A bibliometric analysis

Una visión general del analísi comparativo y cualitativo: Un análisis bibliométrico

Norat Roig-Tierno, Tomas F. Gonzalez-Cruz, Jordi Llopis-Martinez
Journal of Innovation and Knowledge 2 (2017) 15-23

Una revisión de la literatura sobre crowdsourcing

Literature review on crowdsourcing

Gregorio T. López Maciel, Ana Pertusa Palacios, Erika L. Gonzalez Rosas
Journal of Innovation and Knowledge 2 (2017) 24-30

Collaborative open training with serious games: Relations, culture, knowledge, innovation, and desire

Formación abierta y colaborativa con juegos serios: relaciones, cultura, conocimiento, innovación y deseo

Oihab Allal-Chérif, Marc Bidan
Journal of Innovation and Knowledge 2 (2017) 31-8

An innovative approach to food security policy in developing countries

Enfoque innovador a la política de seguridad alimentaria en los países en vías de desarrollo

Katarzyna Boratyńska, Raqif Tofiq Huseynov
Journal of Innovation and Knowledge 2 (2017) 39-44

Research note

Reflections on the conceptualization and operationalization of a set-theoretic approach to employee motivation and performance research

Reflexiones sobre la conceptualización y operacionalización de un método, siguiendo la teoría de conjuntos, para la motivación y la investigación del desempeño de los empleados

James Christopher Ryan
Journal of Innovation and Knowledge 2 (2017) 45-7