Información de la revista
Articles in press
"Articles in press" son artículos aceptados y revisados pero que aún no han sido asignados a un volumen/número. Pueden ser citados usando el DOI - Saber más
Do perceived motor competence and physical literacy mediate the association between actual motor competence and physical activity engagement?
Nuria Ortega-Benavent, Cristina Menescardi, Jaime Cárcamo-Oyarzún, Isaac Estevan
10.1016/j.psicoe.2024.03.001
Disponible online el 2 de Abril de 2024
Noticing the unnoticed: Teacher self-efficacy as a mediator between school context and teacher burnout in developing regions
Yanhong Zeng, Yi Liu, J. Peng
10.1016/j.psicoe.2024.02.002
Disponible online el 23 de Febrero de 2024
Active break as a tool for improving attention in the educational context. A systematic review and meta-analysis
Eduardo Melguizo-Ibáñez, Félix Zurita-Ortega, Gabriel González-Valero, Pilar Puertas-Molero, Pedro Tadeu, José Luis Ubago-Jiménez, José Manuel Alonso-Vargas
10.1016/j.psicoe.2024.02.003
Disponible online el 21 de Febrero de 2024
Efficacy of a multi-risk internet prevention program: Safety.net
J. Ortega-Barón, J.M. Machimbarrena, A. Díaz-López, V. Caba-Machado, B. Tejero, J. González-Cabrera
10.1016/j.psicoe.2024.02.001
Disponible online el 20 de Febrero de 2024
Using profile analysis and ROC curves to examine the relationship between perfectionism and academic self-efficacy in secondary school students
Andrea Fuster-Rico, María Vicent, Carolina Gonzálvez, María Pérez-Marco, Lucía Granados-Alós, Raquel Suriá
10.1016/j.psicoe.2024.02.004
Disponible online el 18 de Febrero de 2024
Predicting the pre-service teachers’ teaching intention from educator-created (dis)empowering climates: A self-determination theory-based longitudinal approach
Antonio Granero-Gallegos, Ginés D. López-García, Rafael Burgueño
10.1016/j.psicoe.2024.01.001
Disponible online el 2 de Febrero de 2024