covid
Psicología Educativa - Educational Psychology Lo más leído
Información de la revista

Lo más leído

27631
El test de creatividad infantil (TCI): evaluando la creatividad mediante una tarea de encontrar problemas
Manuela Romo, Vicente Alfonso-Benlliure, Maria-Jose Sanchez-Ruiz
Psicología Educativa 22 (2016) 93-101
27631
Open access
22093
Cyberbullying: a systematic review of research, its prevalence and assessment issues in Spanish studies
Izabela Zych, Rosario Ortega-Ruiz, Inmaculada Marín-López
Psicología Educativa 22 (2016) 5-18
22093
Open access
19685
La elevada prevalencia del TDAH: posibles causas y repercusiones socioeducativas
Francisco Balbuena Rivera
Psicología Educativa 22 (2016) 81-5
19685
Open access
18737
La muerte en educación infantil: algunas líneas básicas de actuación para centros escolares
Maialen Gorosabel-Odriozola, Ana León-Mejía
Psicología Educativa 22 (2016) 103-11
18737
Open access
16607
Evaluar el bullying y el cyberbullying validación española del EBIP-Q y del ECIP-Q
Rosario Ortega-Ruiz, Rosario Del Rey, José A. Casas
Psicología Educativa 22 (2016) 71-9
16607
Open access
11968
La ciberconducta y la psicología educativa: retos y riesgos
Rosario Ortega-Ruiz, Izabela Zych
Psicología Educativa 22 (2016) 1-4
11968
Open access
11827
Popularidad y relaciones entre iguales en el aula: un estudio prospectivo
Ignacio Ramos-Vidal
Psicología Educativa 22 (2016) 113-24
11827
Open access
7346
The emergence of cyberbullying in childhood: Parent and teacher perspectives
Claire P. Monks, Jess Mahdavi, Katie Rix
Psicología Educativa 22 (2016) 39-48
7346
Open access
7334
Cyberbullying in youth: A pattern of disruptive behaviour
Anna C. Baldry, David P. Farrington, Anna Sorrentino
Psicología Educativa 22 (2016) 19-26
7334
Open access
7160
Predictive value of the Merrill-Palmer-R Scale applied during the first year of live
Francisco Alcantud, Yurena Alonso
Psicología Educativa 22 (2016) 87-92
7160
Open access
6276
Emotional, psychophysiological and behavioral responses elicited by the exposition to cyberbullying situations: Two experimental studies
Simona C.S. Caravita, Barbara Colombo, Sara Stefanelli, Roberta Zigliani
Psicología Educativa 22 (2016) 49-59
6276
Open access
6192
Effects of induction of positive and negative emotional states on academic self-efficacy beliefs in college students
Leonardo Adrián Medrano, Ezequiel Flores-Kanter, Luciana Moretti, Germán Leandro Pereno
Psicología Educativa 22 (2016) 135-41
6192
Open access
5091
Factores explicativos del rendimiento académico en hijos de inmigrantes mexicanos en Nueva York
Joaquina Palomar Lever, Sandra I. Montes de Oca Mayagoitia, Alma M. Polo Velázquez, Amparo Victorio Estrada
Psicología Educativa 22 (2016) 125-33
5091
Open access
4940
A cross-national study of direct and indirect effects of cyberbullying on cybergrooming victimization via self-esteem
Sebastian Wachs, Gabriela Ksinan Jiskrova, Alexander T. Vazsonyi, Karsten D. Wolf, Marianne Junger
Psicología Educativa 22 (2016) 61-70
4940
Open access
3990
Possible common correlates between bullying and cyber-bullying among adolescents
Nafsika Antoniadou, Constantinos M. Kokkinos, Angelos Markos
Psicología Educativa 22 (2016) 27-38
3990
Open access
Opciones de artículo
Herramientas