covid
Psicología Educativa - Educational Psychology Lo más leído
Información de la revista

Lo más leído

67690
La atención temprana en los trastornos del espectro autista (TEA)
M. Araceli Sánchez-Raya, Eduardo Martínez-Gual, Juan A. Moriana Elvira, Barbara Luque Salas, Francisco Alós Cívico
Psicología Educativa 21 (2015) 55-63
67690
Open access
21706
The neurological development of the child with the educational enrichment in mind
Gerry Leisman, Raed Mualem, Safa Khayat Mughrabi
Psicología Educativa 21 (2015) 79-96
21706
Open access
13186
The emerging role of educational neuroscience in education reform
Janet N. Zadina
Psicología Educativa 21 (2015) 71-7
13186
Open access
10480
La lectura en un contexto bilingüe: fluidez y comprensión lectora en alumnos de 1° y 4° de primaria
Paola Recio, José A. León
Psicología Educativa 21 (2015) 47-53
10480
Open access
10330
Relaciones de las estrategias de codificación mnésica y la capacidad de aprendizaje con el desempeño académico de estudiantes universitarios
Macarena Verónica del Valle, Sebastián Urquijo
Psicología Educativa 21 (2015) 27-37
10330
Open access
9427
Development of the social brain during adolescence
Iroise Dumontheil
Psicología Educativa 21 (2015) 117-24
9427
Open access
8384
Social cognition in adolescence: Social rejection and theory of mind
Catherine L. Sebastian
Psicología Educativa 21 (2015) 125-31
8384
Open access
7143
Psychometric properties of the Internet Addiction Test in a sample of Malaysian undergraduate students
Xi Lu, Kee Jiar Yeo
Psicología Educativa 21 (2015) 17-25
7143
Open access
6221
6000 días más: evidencia neurocientífica acerca del impacto de la pobreza infantil
Sebastián J. Lipina, María Soledad Segretin
Psicología Educativa 21 (2015) 107-16
6221
Open access
4737
Neuroscience and education: We already reached the tipping point
Manuel Martín-Loeches
Psicología Educativa 21 (2015) 67-70
4737
Open access
4633
Peer-victimisation in multi-cultural contexts: A structural model of the effects on self-esteem and emotions
Antonio J. Rodríguez-Hidalgo, Rosario Ortega-Ruiz, Claire P. Monks
Psicología Educativa 21 (2015) 3-9
4633
Open access
4381
The effect of skill types and competition level on the functions of observational learning in athletes
Mohammad Saber Sotoodeh, Hemayattalab Rasool, Elahe Arabameri, Rasool Zeidabadi
Psicología Educativa 21 (2015) 39-45
4381
Open access
3795
A preliminary study of teachers’ perception of core competencies for undergraduate students
Fuensanta Hernández-Pina, Fuensanta Monroy
Psicología Educativa 21 (2015) 11-6
3795
Open access
3645
Vigésimo aniversario de la Revista Psicología Educativa (1995-2015)
José A. León
Psicología Educativa 21 (2015) 65-6
3645
Open access