Información de la revista
Lo más leído
48062
La atención temprana en los trastornos del espectro autista (TEA)M. Araceli Sánchez-Raya, Eduardo Martínez-Gual, Juan A. Moriana Elvira, Barbara Luque Salas, Francisco Alós Cívico
Psicología Educativa 21 (2015) 55-63
48062
Open access
16880
The neurological development of the child with the educational enrichment in mindGerry Leisman, Raed Mualem, Safa Khayat Mughrabi
Psicología Educativa 21 (2015) 79-96
16880
Open access
11509
Neurociencia y Educación: ¿podemos ir de la investigación básica a su aplicación? Un posible marco de referencia desde la investigación en dislexiaUsha Goswami
Psicología Educativa 21 (2015) 97-105
11509
Open access
9800
The emerging role of educational neuroscience in education reformJanet N. Zadina
Psicología Educativa 21 (2015) 71-7
9800
Open access
9082
Relaciones de las estrategias de codificación mnésica y la capacidad de aprendizaje con el desempeño académico de estudiantes universitariosMacarena Verónica del Valle, Sebastián Urquijo
Psicología Educativa 21 (2015) 27-37
9082
Open access
8369
La lectura en un contexto bilingüe: fluidez y comprensión lectora en alumnos de 1° y 4° de primariaPaola Recio, José A. León
Psicología Educativa 21 (2015) 47-53
8369
Open access
6367
Development of the social brain during adolescenceIroise Dumontheil
Psicología Educativa 21 (2015) 117-24
6367
Open access
6328
Social cognition in adolescence: Social rejection and theory of mindCatherine L. Sebastian
Psicología Educativa 21 (2015) 125-31
6328
Open access
5938
Psychometric properties of the Internet Addiction Test in a sample of Malaysian undergraduate studentsXi Lu, Kee Jiar Yeo
Psicología Educativa 21 (2015) 17-25
5938
Open access
4738
6000 días más: evidencia neurocientífica acerca del impacto de la pobreza infantilSebastián J. Lipina, María Soledad Segretin
Psicología Educativa 21 (2015) 107-16
4738
Open access
4227
Neuroscience and education: We already reached the tipping pointManuel Martín-Loeches
Psicología Educativa 21 (2015) 67-70
4227
Open access
4138
Peer-victimisation in multi-cultural contexts: A structural model of the effects on self-esteem and emotionsAntonio J. Rodríguez-Hidalgo, Rosario Ortega-Ruiz, Claire P. Monks
Psicología Educativa 21 (2015) 3-9
4138
Open access
4112
The effect of skill types and competition level on the functions of observational learning in athletesMohammad Saber Sotoodeh, Hemayattalab Rasool, Elahe Arabameri, Rasool Zeidabadi
Psicología Educativa 21 (2015) 39-45
4112
Open access
3521
A la memoria de Keith Rayner (1943-2015), un extraordinario psicólogo cognitivo contemporáneoJosé A. León
Psicología Educativa 21 (2015) 1-2
3521
Open access
3464
A preliminary study of teachers’ perception of core competencies for undergraduate studentsFuensanta Hernández-Pina, Fuensanta Monroy
Psicología Educativa 21 (2015) 11-6
3464
Open access
3247
Vigésimo aniversario de la Revista Psicología Educativa (1995-2015)José A. León
Psicología Educativa 21 (2015) 65-6
3247
Open access