Buscar en
Psicología Educativa - Educational Psychology
Toda la web
Inicio Psicología Educativa - Educational Psychology Lo más leído
Información de la revista

Lo más leído

48062
La atención temprana en los trastornos del espectro autista (TEA)
M. Araceli Sánchez-Raya, Eduardo Martínez-Gual, Juan A. Moriana Elvira, Barbara Luque Salas, Francisco Alós Cívico
Psicología Educativa 21 (2015) 55-63
48062
Open access
16880
The neurological development of the child with the educational enrichment in mind
Gerry Leisman, Raed Mualem, Safa Khayat Mughrabi
Psicología Educativa 21 (2015) 79-96
16880
Open access
9800
The emerging role of educational neuroscience in education reform
Janet N. Zadina
Psicología Educativa 21 (2015) 71-7
9800
Open access
9082
Relaciones de las estrategias de codificación mnésica y la capacidad de aprendizaje con el desempeño académico de estudiantes universitarios
Macarena Verónica del Valle, Sebastián Urquijo
Psicología Educativa 21 (2015) 27-37
9082
Open access
8369
La lectura en un contexto bilingüe: fluidez y comprensión lectora en alumnos de 1° y 4° de primaria
Paola Recio, José A. León
Psicología Educativa 21 (2015) 47-53
8369
Open access
6367
Development of the social brain during adolescence
Iroise Dumontheil
Psicología Educativa 21 (2015) 117-24
6367
Open access
6328
Social cognition in adolescence: Social rejection and theory of mind
Catherine L. Sebastian
Psicología Educativa 21 (2015) 125-31
6328
Open access
5938
Psychometric properties of the Internet Addiction Test in a sample of Malaysian undergraduate students
Xi Lu, Kee Jiar Yeo
Psicología Educativa 21 (2015) 17-25
5938
Open access
4738
6000 días más: evidencia neurocientífica acerca del impacto de la pobreza infantil
Sebastián J. Lipina, María Soledad Segretin
Psicología Educativa 21 (2015) 107-16
4738
Open access
4227
Neuroscience and education: We already reached the tipping point
Manuel Martín-Loeches
Psicología Educativa 21 (2015) 67-70
4227
Open access
4138
Peer-victimisation in multi-cultural contexts: A structural model of the effects on self-esteem and emotions
Antonio J. Rodríguez-Hidalgo, Rosario Ortega-Ruiz, Claire P. Monks
Psicología Educativa 21 (2015) 3-9
4138
Open access
4112
The effect of skill types and competition level on the functions of observational learning in athletes
Mohammad Saber Sotoodeh, Hemayattalab Rasool, Elahe Arabameri, Rasool Zeidabadi
Psicología Educativa 21 (2015) 39-45
4112
Open access
3521
A la memoria de Keith Rayner (1943-2015), un extraordinario psicólogo cognitivo contemporáneo
José A. León
Psicología Educativa 21 (2015) 1-2
3521
Open access
3464
A preliminary study of teachers’ perception of core competencies for undergraduate students
Fuensanta Hernández-Pina, Fuensanta Monroy
Psicología Educativa 21 (2015) 11-6
3464
Open access
3247
Vigésimo aniversario de la Revista Psicología Educativa (1995-2015)
José A. León
Psicología Educativa 21 (2015) 65-6
3247
Open access