covid
Psicología Educativa - Educational Psychology Lo más leído
Información de la revista

Lo más leído

68350
La atención temprana en los trastornos del espectro autista (TEA)
M. Araceli Sánchez-Raya, Eduardo Martínez-Gual, Juan A. Moriana Elvira, Barbara Luque Salas, Francisco Alós Cívico
Psicología Educativa 21 (2015) 55-63
68350
Open access
22128
The neurological development of the child with the educational enrichment in mind
Gerry Leisman, Raed Mualem, Safa Khayat Mughrabi
Psicología Educativa 21 (2015) 79-96
22128
Open access
13620
The emerging role of educational neuroscience in education reform
Janet N. Zadina
Psicología Educativa 21 (2015) 71-7
13620
Open access
10562
La lectura en un contexto bilingüe: fluidez y comprensión lectora en alumnos de 1° y 4° de primaria
Paola Recio, José A. León
Psicología Educativa 21 (2015) 47-53
10562
Open access
10432
Relaciones de las estrategias de codificación mnésica y la capacidad de aprendizaje con el desempeño académico de estudiantes universitarios
Macarena Verónica del Valle, Sebastián Urquijo
Psicología Educativa 21 (2015) 27-37
10432
Open access
10054
Development of the social brain during adolescence
Iroise Dumontheil
Psicología Educativa 21 (2015) 117-24
10054
Open access
8574
Social cognition in adolescence: Social rejection and theory of mind
Catherine L. Sebastian
Psicología Educativa 21 (2015) 125-31
8574
Open access
7311
Psychometric properties of the Internet Addiction Test in a sample of Malaysian undergraduate students
Xi Lu, Kee Jiar Yeo
Psicología Educativa 21 (2015) 17-25
7311
Open access
6301
6000 días más: evidencia neurocientífica acerca del impacto de la pobreza infantil
Sebastián J. Lipina, María Soledad Segretin
Psicología Educativa 21 (2015) 107-16
6301
Open access
4779
Neuroscience and education: We already reached the tipping point
Manuel Martín-Loeches
Psicología Educativa 21 (2015) 67-70
4779
Open access
4665
Peer-victimisation in multi-cultural contexts: A structural model of the effects on self-esteem and emotions
Antonio J. Rodríguez-Hidalgo, Rosario Ortega-Ruiz, Claire P. Monks
Psicología Educativa 21 (2015) 3-9
4665
Open access
4406
The effect of skill types and competition level on the functions of observational learning in athletes
Mohammad Saber Sotoodeh, Hemayattalab Rasool, Elahe Arabameri, Rasool Zeidabadi
Psicología Educativa 21 (2015) 39-45
4406
Open access
3826
A preliminary study of teachers’ perception of core competencies for undergraduate students
Fuensanta Hernández-Pina, Fuensanta Monroy
Psicología Educativa 21 (2015) 11-6
3826
Open access
3678
Vigésimo aniversario de la Revista Psicología Educativa (1995-2015)
José A. León
Psicología Educativa 21 (2015) 65-6
3678
Open access
Opciones de artículo
Herramientas