covid
European Journal of Education and Psychology Lo más leído
Información de la revista

Lo más leído

43856
Hábitos y técnicas de estudio en adolescentes con trastorno por déficit de atención con o sin hiperactividad
María Teresa Iglesias García, Noelia Gutiérrez Fernández, Stephen John Loew, Celestino Rodríguez Pérez
Eur J Educ Psychol 9 (2016) 29-37
43856
Open access
10617
Classroom emotional intelligence and its relationship with school performance
Aitor Aritzeta, Nekane Balluerka, Arantxa Gorostiaga, Itziar Alonso-Arbiol, Mikel Haranburu, Leire Gartzia
Eur J Educ Psychol 9 (2016) 1-8
10617
Open access
8321
Family and school context in school engagement
Arantza Fernández-Zabala, Eider Goñi, Igor Camino, Luis María Zulaika
Eur J Educ Psychol 9 (2016) 47-55
8321
Open access
6521
Bienestar psicológico en personas con alta capacidad intelectual
Pedro Ramiro Olivier, José I. Navarro Guzmán, Inmaculada Menacho Jiménez, M. Mar López Sinoga, Manuel A. García Sedeño
Eur J Educ Psychol 9 (2016) 72-8
6521
Open access
5806
Steps in the construction and verification of an explanatory model of psychosocial adjustment
Arantzazu Rodríguez-Fernández, Estibaliz Ramos-Díaz, José María Madariaga, Ana Arrivillaga, Nuria Galende
Eur J Educ Psychol 9 (2016) 20-8
5806
Open access
5748
Positive effects of communal coping in the aftermath of a collective trauma: The case of the 2010 Chilean earthquake
Anna Wlodarczyk, Nekane Basabe, Darío Páez, Alberto Amutio, Felipe E. García, Carlos Reyes, Loreto Villagrán
Eur J Educ Psychol 9 (2016) 9-19
5748
Open access
4963
The factorial structure of cognitive abilities in childhood
Ana Azevedo Martins, Ana Filipa Alves, Leandro S. Almeida
Eur J Educ Psychol 9 (2016) 38-45
4963
Open access
3139
El contexto sí importa: identificación de relaciones entre el abandono de titulación y variables contextuales
María Esteban García, Ana B. Bernardo Gutiérrez, Ellián Tuero Herrero, Rebeca Cerezo Menéndez, José Carlos Núñez Pérez
Eur J Educ Psychol 9 (2016) 79-88
3139
Open access
3123
Análisis y validación española del Peer Conflict Scale
M. del Carmen Pérez-Fuentes, M. del Mar Molero, África Martos, Ana B. Barragán, José Jesús Gázquez, Cristina Sánchez-Marchán
Eur J Educ Psychol 9 (2016) 56-62
3123
Open access