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Revista de Logopedia, Foniatría y Audiología
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Inicio Revista de Logopedia, Foniatría y Audiología Editorial Board
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Editorial Board

Director/Editor-in-Chief

  • Miguel Puyuelo Sanclemente

    Departamento de Psicología y Sociología, Facultad de Ciencias Humanas y de la Educación, Universidad de de la Educación, Universidad de Zaragoza, Spain

Coeditor/Co-Editor

  • Gerardo Aguado

    Universidad de Navarra, Laboratorio del Habla, Facultad de Educación y Psicología, Spain

  • Alberto Domínguez

    Instituto Universitario de Neurociencia, Facultad de Psicología y Logopedia, Universidad de La Laguna, España, Spain

  • John Grinstead

    The Ohio State University Department of Spanish and Portuguese Language Acquisition Lab, United States of America

  • Cecile McKee

    University of Arizona College of Social and Behavioral Sciences, United States of America

  • Ana-Teresa Perez-Leroux

    University of Toronto Department of Spanish and Portuguese Cognitive Science Program, Canada

  • Miguel Pérez Pereira

    University of Santiago de Compostela Faculty of Psychology Department of Evolutionary Psychology and Education, Spain

Editores Asociados/Asociate Editor

  • Eva Aguilar-Mediavila

    Departamento de Pedagogía Aplicada y Psicología de la Educación. Universidad de las Islas Baleares, Madrid, España

  • Melina Aparici Aznar

    Universitat Autonoma de Barcelona Facultat de Psicologia, Spain

  • Alejandra Auza

    General Hospital Dr. Manuel Gea Gonzalez Ciencias Medical Sciences Laboratory of Language and Cognition, Mexico

  • María Visitación Bartolomé Pascual

    Universidad Complutense, Spain

  • Rosa Mª Bermúdez de Alvear

    Universidad de Malaga Departamento de Lenguajes y Ciencias de la Computacion, Spain

  • Olga Bruna

    Blanquerna Universitat Ramon Llull Facultat de Psicologia Ciencies de l'Educacio i de l'Esport, Spain

  • Francisco Cabello

    Universidad de Murcia, Spain

  • Bárbara T. Conboy

    University of Redlands Latin American Studies Communication Sciences and Disorders, United States of America

  • Zulema De Barbieri

    UNIVERSIDAD DE CHILE, Chile

  • David Del Río

    Complutense University of Madrid, Laboratory of Cognitive and Computational Neuroscience, Spain

  • Eliseo Díez

    Facultad de Psicología. Universidad de Oviedo, Spain

  • Alejandro Segundo Dioses Chocano

    Facultad de Psicologia. Universidad Mayor de San Marcos, Peru

  • Claudia T. Escorcia-Mora

    Catholic University of Valencia Saint Vincent Martyr, Department of Psychology, Inclusive Education and Development, Spain

  • Antonio Ferrer Manchón

    Department of Evolutionary Psychology and Education, Faculty of Psychology, University of Valencia, Spain

  • Donna Jackson Maldonado

    Autonomous University of Queretaro, Center for Linguistic and Literary Studies, Mexico

  • Onésimo Juncos

    Universidade de Santiago de Compostela Facultade de Psicoloxia, Spain

  • María Teresa Martín Aragoneses

    Universidad Nacional de Educación a Distancia UNED, Departamento de MIDE, Facultad de Educación, Spain

  • Lindy McAllister

    The University of Sydney, Australia

  • Elvira Mendoza

    Universidad de Granada, Facultad de Psicología, Granada, España

  • Silvia Nieva

    Facultad de Psicología. Universidad Complutense, Spain

  • Manuel Peralbo

    University of A Coruna, Department of Evolutionary Psychology and Education, Spain

  • Julio Pérez López

    University of Murcia, Faculty of Psychology, Spain

  • José María Prados Atienza

    Departamento de Psicología Básica II: Procesos cognitivos, Universidad Complutense, Spain

  • M. Adelaida Restrepo

    Arizona State University College of Health Solutions, EE.UU.

  • Juan Cruz Ripoll Salceda

    University of Navarra, Faculty of Education and Psychology, Spain

  • Lidia Rodríguez

    Universidad de Castilla-La Mancha Facultad de Educacion, Asociación Española de Logopedia Foniatría y Audiología, IALP, España

  • Karen Sage

    The University of Sheffield, United Kingdom

  • Pedro Salesa

    Salesa Instituto Auditivo Espanol, Spain

  • Jois Stansfield

    Manchester Metropolitan University Faculty of Health Psychology and Social Care, United Kingdom

  • Jane Stokes

    BA -Hons-, MRCSLT, MPhil, PGCert -Teaching and Learning-, Speech and Language, -Working voluntarily-, University of Ghana in Accra, Ghana

  • Estíbaliz Terradillos

    Complutense University of Madrid,Department of Basic Psychology, Spain

  • Lilian Toledo R.

    University of Chile School of Medicine,Speech Therapy Department, Chile

  • Pilar Vieiro

    Universidad da Coruna Facultade de Filoloxia, Spain

  • Josep María Vila i Rovira

    Universitat Ramon Llull, Spain

  • Amparo Ygual

    Department of Evolutionary Psychology and Education, Faculty of Psychology, University of Valencia, Spain

  • Frank Zenker

    Clínica Barajas, Santa Cruz de Tenerife, Spain

Consejo Editorial/Editorial Board

  • Jesús Alegría

    University of Kent Brussels School of International Studies, Belgium

  • José Juan Barajas

    Barajas del Rosal Clinic, Santa Cruz de Tenerife, Españ

  • Alejandro E. Brice

    University of South Florida, EE.UU

  • Carmen Julia Coloma

    UNIVERSIDAD DE CHILE, Chile

  • Fernando Cuetos

    Universidad de Oviedo, España

  • A. Fernández-Zúñiga

    Autonomous University of Madrid Institute of Child Development, Spain

  • Ronal Guillam

    Utah State University, EE.UU

  • Dorte Gilså Hansen

    University of Souther Denmark/Syddansk Universitet, Dinamarca

  • Sandra Manrique

    Peruvian Center for Hearing, Language and Learning, Perú

  • Jean A. Rondal

    Universite de Liege, Belgium

  • Mireia Sala

    Colegio de Logopedas de Cataluña, Spain

  • E. Salesa

    Salesa Instituto Auditivo Espanol, Spain

  • M. Sastre

    Universitat de les Illes Balears, Spain

  • Miquel Serra

    UNIV.BARCELONA, Spain

  • F. Leopoldina Viana

    Universidade do Minho, Portugal

  • Rosa Vilaseca

    Universitat Autonoma de Barcelona Facultat de Psicologia, Spain

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