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4464
Las emociones y la resistencia al cambio de las actitudes
Mari Carmen Caro Jiménez, María Sicilia Piñero
Revista Española de Investigación de Marketing ESIC. 2014;18:17-31
4464
Open access
3481
¿Quién ama a las marcas? Determinantes personales y de consumo
Alvaro Alfonso Esteban, M. Elena Delgado Ballester, Jenny Pelaez Muñoz
Revista Española de Investigación de Marketing ESIC. 2014;18:2-16
3481
Open access
3171
The five E's in festival experience in the context of Gen Y: Evidence from a small island destination
M. Rivera, K. Semrad, R. Croes
Revista Española de Investigación de Marketing ESIC. 2015;19:95-106
3171
Open access
3052
Determinants of social commitment in the young. Applying the Theory of Reasoned Action
P. Zarzuela, C. Antón
Revista Española de Investigación de Marketing ESIC. 2015;19:83-94
3052
Open access
3021
The role of frontline employees in customer engagement
J. Cambra-Fierro, I. Melero-Polo, R. Vázquez-Carrasco
Revista Española de Investigación de Marketing ESIC. 2014;18:67-77
3021
Open access
2853
Propuesta metodológica mediante diseños Box-Behnken para mejorar el rendimiento del análisis conjunto en estudios experimentales de mercado
Rubén Huertas-García, Juan Carlos Gázquez-Abad, Francisco J. Martínez-López, Irene Esteban-Millat
Revista Española de Investigación de Marketing ESIC. 2014;18:57-66
2853
Open access
2831
Smooth operators? Drivers of customer satisfaction and switching behavior in virtual and traditional mobile services
C. Calvo-Porral, J.-P. Lévy-Mangin
Revista Española de Investigación de Marketing ESIC. 2015;19:124-38
2831
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2825
El papel de la confianza, la imagen y los valores compartidos en la creación de valor y lealtad: aplicación a la relación egresado-universidad
W. Schlesinger, A. Cervera, H. Calderón
Revista Española de Investigación de Marketing ESIC. 2014;18:126-39
2825
Open access
2806
How to measure born-global firms’ orientation towards international markets?
R. Torres-Ortega, A. Rialp-Criado, J. Rialp-Criado, M.-C. Stoian
Revista Española de Investigación de Marketing ESIC. 2015;19:107-23
2806
Open access
2761
¿Qué factores fomentan la compra por impulso en el comercio móvil?
Sonia San Martín, Jana Prodanova
Revista Española de Investigación de Marketing ESIC. 2014;18:32-42
2761
Open access
2743
Shanghai adolescents’ brand interactions on the Chinese Social Networking Site Qzone: A Uses and Gratifications Approach
V. Apaolaza, P. Hartmann, J. He, J.M. Barrutia, C. Echebarria
Revista Española de Investigación de Marketing ESIC. 2015;19:62-70
2743
Open access
2535
Effect of customer heterogeneity on the relationship satisfaction–loyalty
M. Fuentes-Blasco, B. Moliner-Velázquez, I. Gil-Saura
Revista Española de Investigación de Marketing ESIC. 2014;18:78-92
2535
Open access
2464
Rebuilding public trust in government administrations through e-government actions
D. Belanche Gracia, L.V. Casaló Ariño
Revista Española de Investigación de Marketing ESIC. 2015;19:1-11
2464
Open access
2360
A comparison of antecedents of satisfaction in city break traveling
J. Charterina, G. Aparicio
Revista Española de Investigación de Marketing ESIC. 2015;19:71-82
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Open access
2207
El papel de la vivacidad de la información online, la necesidad de tocar y la auto-confianza en la búsqueda de información online-offline
R. Gurrea, C. Orús Sanclemente
Revista Española de Investigación de Marketing ESIC. 2014;18:108-25
2207
Open access
2181
Technology Acceptance Model y mayores: ¿la educación y la actividad laboral desarrollada son variables moderadoras?
Begoña Peral Peral, Jorge Arenas Gaitán, María Ángeles Ramón-Jerónimo
Revista Española de Investigación de Marketing ESIC. 2014;18:43-56
2181
Open access
2132
Mixed assortments vs. store brand-only assortments: The impact of assortment composition and consumer characteristics on store loyalty
J.C. Gázquez-Abad, F.J. Martínez-López, J.A. Mondéjar-Jiménez, I. Esteban-Millat
Revista Española de Investigación de Marketing ESIC. 2015;19:24-45
2132
Open access
2007
Expert vs. novice users: Comparative analysis of the effectiveness of online discounts and gifts
E. Crespo-Almendros, S. Del Barrio-García
Revista Española de Investigación de Marketing ESIC. 2015;19:46-61
2007
Open access
1983
Perceived influence on behavior of user-generated content on social network sites: An empirical application in the hotel sector
Á. Herrero Crespo, H. San Martín Gutiérrez, J.M. Hernández Mogollón
Revista Española de Investigación de Marketing ESIC. 2015;19:12-23
1983
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1963
Variación en la percepción de justicia como resultado de la comparación con otro consumidor en un contexto de recuperación del servicio. Aplicación a las compañías aéreas
Oscar Ney Aguilar Rojas, Carmina Fandos Herrera
Revista Española de Investigación de Marketing ESIC. 2014;18:93-107
1963
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