Descargar PDF

Otros usuarios también vieron estos artículos

Programa Kay como estrategia para favorecer la implementación del cambio de paradigma en la Escuela de Enfermería de la Universidad Nacional de Córdoba, Argentina Soledad de la Riva; Pedro Peyser; Cevilan; Malén Gautes Alcaraz; Fernanda Montenegro;
10.1016/j.edumed.2025.101063
Insights into nurse educators' use of ChatGPT in active teaching methods: A cross-sectional pilot study Asma Bouriami; Kamal Takhdat; Sana Barkatou; Hajar Chiki; Samia Boussaa; Ahmed Rhassane El Adib;
10.1016/j.edumed.2024.101006
Comparison of the effect of team-based learning and seminar-based learning on the knowledge of caring for patients with chronic obstructive pulmonary disease in nursing students Mohammad Reza Faramarzi; Parkhideh Hassani; Somayeh Soltani Nejad; Behnam Babamiri; Milad Ahangarzadeh; Loghman Shahidi; Rasoul Goli; Navid Faraji;
10.1016/j.edumed.2024.100982