Buscar en
Psicología Educativa - Educational Psychology
Toda la web
Inicio Psicología Educativa - Educational Psychology
Información de la revista
Número
Vol. 21. Núm. 1.
Páginas 1-64 (Junio 2015)
Editorial
A la memoria de Keith Rayner (1943-2015), un extraordinario psicólogo cognitivo contemporáneo
José A. León
Psicología Educativa 21 (2015) 1-2
Open access
Peer-victimisation in multi-cultural contexts: A structural model of the effects on self-esteem and emotions
Antonio J. Rodríguez-Hidalgo, Rosario Ortega-Ruiz, Claire P. Monks
Psicología Educativa 21 (2015) 3-9
Open access
A preliminary study of teachers’ perception of core competencies for undergraduate students
Fuensanta Hernández-Pina, Fuensanta Monroy
Psicología Educativa 21 (2015) 11-6
Open access
Psychometric properties of the Internet Addiction Test in a sample of Malaysian undergraduate students
Xi Lu, Kee Jiar Yeo
Psicología Educativa 21 (2015) 17-25
Open access
Relaciones de las estrategias de codificación mnésica y la capacidad de aprendizaje con el desempeño académico de estudiantes universitarios
Macarena Verónica del Valle, Sebastián Urquijo
Psicología Educativa 21 (2015) 27-37
Open access
The effect of skill types and competition level on the functions of observational learning in athletes
Mohammad Saber Sotoodeh, Hemayattalab Rasool, Elahe Arabameri, Rasool Zeidabadi
Psicología Educativa 21 (2015) 39-45
Open access
La lectura en un contexto bilingüe: fluidez y comprensión lectora en alumnos de 1° y 4° de primaria
Paola Recio, José A. León
Psicología Educativa 21 (2015) 47-53
Open access
La atención temprana en los trastornos del espectro autista (TEA)
M. Araceli Sánchez-Raya, Eduardo Martínez-Gual, Juan A. Moriana Elvira, Barbara Luque Salas, Francisco Alós Cívico
Psicología Educativa 21 (2015) 55-63
Open access