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Investigaciones de Historia Económica - Economic History Research
Información de la revista
Número
portada-S1698698916X00021Vol. 12. Núm. 2.
The business of fashion in the nineteenth and twentieth centuries
Páginas 67-132 (Junio 2016)
In memoriam
In memoriam: Lennart Schön, 1946-2016
Fernando Collantes, Kerstin Enflo, Leandro Prados de la Escosura
Investigaciones de Historia Económica. 2016;12:67
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Special issue
The business of fashion in the nineteenth and twentieth centuries
Giovanni Luigi Fontana, José Antonio Miranda
Investigaciones de Historia Económica. 2016;12:68-75
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Artículos
Managing fashion creativity. The history of the Chambre Syndicale de la Couture Parisienne during the interwar period
Véronique Pouillard
Investigaciones de Historia Económica. 2016;12:76-89
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Creativity and innovation of the Italian fashion system in the inter-war period (1919–1943)
Cinzia Capalbo
Investigaciones de Historia Económica. 2016;12:90-9
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Fashioning and selling the American Look: Dorothy Shaver and modern art
Stephanie M. Amerian
Investigaciones de Historia Económica. 2016;12:100-8
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Patenting fashion: Salvatore Ferragamo between craftmanship and industry
Carlo Marco Belfanti, Elisabetta Merlo
Investigaciones de Historia Económica. 2016;12:109-19
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Reseñas
Ina Baghdiantz McCabe. A History of Global Consumption 1500-1800. London and New York, Routledge, 2015, 314 págs., ISBN: 978-0-415-50792-9.
Nadia Fernández-de-Pinedo
Investigaciones de Historia Económica. 2016;12:123-4
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