metricas
covid
Enfermería Clínica The effect of Spiritual Emotional Freedom Technique (SEFT) therapy on the anxiet...
Información de la revista

Estadísticas

Siga este enlace para acceder al texto completo del artículo

The effect of Spiritual Emotional Freedom Technique (SEFT) therapy on the anxiety of NAPZA (narcotics, psychotropic, and other addictive substances) residents
Asmawatia,
Autor para correspondencia
asmawati.alifah@gmail.com

Corresponding author.
, Marthiah Ikhlasiaa, Santhna Letchmi Panduraganb
a Faculty of Public Health, University of Hasanuddin, Makassar, South Sulawesi, Indonesia
b Faculty of Nursing, Lincoln University College, Malaysia
Leído
18338
Veces
se ha leído el artículo
2057
Total PDF
16281
Total HTML
Compartir estadísticas
Información del artículo
ISSN: 11308621
Idioma original: Inglés
Datos actualizados diariamente
año/Mes Html Pdf Total
2025 12 124 24 148
2025 11 0 75 75
2025 10 517 81 598
2025 9 553 92 645
2025 8 397 56 453
2025 7 374 55 429
2025 6 450 36 486
2025 5 434 80 514
2025 4 414 77 491
2025 3 433 57 490
2025 2 323 43 366
2025 1 291 21 312
2024 12 328 48 376
2024 11 316 17 333
2024 10 331 25 356
2024 9 340 37 377
2024 8 336 32 368
2024 7 256 29 285
2024 6 238 30 268
2024 5 288 40 328
2024 4 268 24 292
2024 3 327 34 361
2024 2 319 25 344
2024 1 470 22 492
2023 12 401 29 430
2023 11 500 39 539
2023 10 515 51 566
2023 9 581 49 630
2023 8 339 23 362
2023 7 318 20 338
2023 6 276 36 312
2023 5 464 44 508
2023 4 221 16 237
2023 3 250 44 294
2023 2 172 17 189
2022 1 171 3 174
2022 12 163 32 195
2022 11 127 21 148
2022 10 140 7 147
2022 9 166 27 193
2022 8 171 16 187
2022 7 129 22 151
2022 6 124 20 144
2022 5 216 47 263
2022 4 135 15 150
2022 3 129 18 147
2022 2 167 20 187
2021 1 188 18 206
2021 12 102 32 134
2021 11 163 34 197
2021 10 159 32 191
2021 9 184 39 223
2021 8 142 16 158
2021 7 78 20 98
2021 6 87 14 101
2021 5 83 20 103
2021 4 228 51 279
2021 3 126 26 152
2021 2 70 22 92
2020 1 64 21 85
2020 12 589 16 605
2020 11 14 18 32
2020 10 2 2 4
Mostrar todo

Siga este enlace para acceder al texto completo del artículo