Buscar en
Revista Colombiana de Psiquiatría (English Edition)
Toda la web
Inicio Revista Colombiana de Psiquiatría (English Edition) “Learning to learn” in the Extended Inverted Classroom: An evaluation of the...
Journal Information

Statistics

Follow this link to access the full text of the article

Original article
“Learning to learn” in the Extended Inverted Classroom: An evaluation of the effects of interactive teaching on knowledge and cognitive regulation in medical students
«Aprendiendo a aprender» en el Aula Invertida Extendida: una evaluación sobre los efectos de la enseñanza interactiva en el conocimiento y la regulación cognitiva de estudiantes de Medicina
Luis Carlos Domíngueza,
Corresponding author
carlosdot@unisabana.edu.co

Corresponding author.
, Claudia Marcela Morab, Jorge Alberto Restrepoc
a Departamento de Cirugía, Universidad de la Sabana, Chía, Colombia
b Departamento de Medicina Interna, Universidad de la Sabana, Chía, Colombia
c Departamento de Educación Médica, Universidad de la Sabana, Chía, Colombia
Read
Not available
Times
was read the article
Total PDF
Total HTML
Share statistics
Article information
ISSN: 25303120
Original language: English
The statistics are updated each day

Follow this link to access the full text of the article