metricas
covid
Buscar en
Revista Colombiana de Psiquiatría (English Edition)
Toda la web
Inicio Revista Colombiana de Psiquiatría (English Edition) “Learning to learn” in the Extended Inverted Classroom: An evaluation of the...
Journal Information

Statistics

Follow this link to access the full text of the article

Original article
“Learning to learn” in the Extended Inverted Classroom: An evaluation of the effects of interactive teaching on knowledge and cognitive regulation in medical students
«Aprendiendo a aprender» en el Aula Invertida Extendida: una evaluación sobre los efectos de la enseñanza interactiva en el conocimiento y la regulación cognitiva de estudiantes de Medicina
Luis Carlos Domíngueza,
Corresponding author
carlosdot@unisabana.edu.co

Corresponding author.
, Claudia Marcela Morab, Jorge Alberto Restrepoc
a Departamento de Cirugía, Universidad de la Sabana, Chía, Colombia
b Departamento de Medicina Interna, Universidad de la Sabana, Chía, Colombia
c Departamento de Educación Médica, Universidad de la Sabana, Chía, Colombia
Read
351
Times
was read the article
83
Total PDF
268
Total HTML
Share statistics
Article information
ISSN: 25303120
Original language: English
The statistics are updated each day
Year/Month Html Pdf Total
2025 7 26 6 32
2025 6 35 5 40
2025 5 29 7 36
2025 4 30 3 33
2025 3 35 4 39
2025 2 29 5 34
2025 1 24 6 30
2024 12 26 7 33
2024 11 30 7 37
2024 10 4 33 37

Follow this link to access the full text of the article