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Revista Española de Investigación de Marketing ESIC
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Información de la revista
Número
Vol. 19. Núm. 2.
Páginas 71-138 (Septiembre 2015)
Artículos
A comparison of antecedents of satisfaction in city break traveling
J. Charterina, G. Aparicio
Revista Española de Investigación de Marketing ESIC. 2015;19:71-82
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Determinants of social commitment in the young. Applying the Theory of Reasoned Action
P. Zarzuela, C. Antón
Revista Española de Investigación de Marketing ESIC. 2015;19:83-94
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The five E's in festival experience in the context of Gen Y: Evidence from a small island destination
M. Rivera, K. Semrad, R. Croes
Revista Española de Investigación de Marketing ESIC. 2015;19:95-106
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How to measure born-global firms’ orientation towards international markets?
R. Torres-Ortega, A. Rialp-Criado, J. Rialp-Criado, M.-C. Stoian
Revista Española de Investigación de Marketing ESIC. 2015;19:107-23
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Smooth operators? Drivers of customer satisfaction and switching behavior in virtual and traditional mobile services
C. Calvo-Porral, J.-P. Lévy-Mangin
Revista Española de Investigación de Marketing ESIC. 2015;19:124-38
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